Mitt i natten.

Just nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska blogga. Men tyvärr, som rockstjärna bryr man sig ju tydligen inte.

Match idag, vann helt otroigt nog vann vi med 1-2. Ska sammanfatta matchen lite. Vi hade ungefär 257 skott och gjorde två mål. Dom hade ett par skott och gjorde ett. Dock hade dom en man mindre i ungefär 70 minuter vilket försämrar vårat spel avsevärt. Men men, vi vann iaf och det var ju skönt.

Sen var vi hemma hos mig, jag och gänget. Eller ja, gänget kan ju även sammanfattas som Victor men ni fattar grejen. Vi hade tyvärr inget bättre för oss så vi drog till Ställdalens Park. Det vi gjorde där kan ju klassas som ett skämt från ovan för det kändes som att det enda jag gjorde var att försöka få ut Dyngsmäll till alla som var där. Hur det gick skulle jag inte vilja kommentera. Men som tur är gör jag det iallfall. Det gick, sådär. Inte jätte dåligt men bättre än vad jag väntat mig. Tror dock, tragiskt nog, att ingen lyssnade på ett ord av vad jag sa. Sak samma.

Dock hände en rolig grej idag. Jag och Victor tog tag i gitarren och hittade på en sång idag. Det var fan helt galet. Inte trodde jag att en som impotent, meninglös karljävel, ful så in i helvete, äcklig och luktar jävligt illa skulle kunna hitta på det där. Men nu ska vi inte bara prata om mig. Nej men vi gick bara lös och bara körde och kom på en rolig grej som kanske kan funka. Återstå att se om det blir något av det.

Ha en bra söndag alla medmänniskor.
//Jonas

Kommentarer
Postat av: "Dunken" (tidigare kallad "Burken")

Kom på hur mycket ni vill!!!!! Nu är texten till "Dunkens sång" publicerad på www.fruklassiker.blogspot.com

så nu mina herrar kan ni ta och lägga ner! Ni kan ändå aldrig överträffa!!!!!!!!!!! asgarv......

.... o du Jonas:- Detta är SANN ironi! Läs o lär o bli lika klok som jag! Puss

2009-08-09 @ 03:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0