Lördag, Och jag brukar älska det!

Tyvärr så kan jag nog inte säga att jag älskar denna Lördag som Victor verkar göra. Jag har jobbat och ska jobba imorgon och resten av nästa vecka också men iofs så är den här Lördagen helt okej. För Victors tidigare fakta om att lägga sång på "Vadet" stämmer faktiskt. Tar det lite lugnt nu för tillfället men ska snart gå upp och skrika i micken och få det där överstökat=).

Dagen har varit helt okej faktiskt. Det tråkiga var väl att städa men det lyckades jag avklara på knappt en timme så det är nog nytt rekord för mig. Såg en sjukt snygg Fransyska igår som kom tillbaka idag. Tyvärr så var hennes pojkvän med men det är väldigt trevligt att prata engelska med folk ifrån Frankrike för dom är oftast sämre på engelska även fast man själv är ganska usel. Sjukt snygg och charmig var hon iaf. Synd att jag inte är så charmig, Jag klarar inte ens av att charma bond katten här hemma på gården. Ganska kass med andra ord!

Nej men nu drar jag mig uppåt och börjar med sången så att man kommer någon vart med sitt liv!

Peace ut
//KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0