Ledig dag.

Idag var mitt mål att städa, tvätta och diska. Gick alldeles utmärkt förutom att tvättmaskinen krånglade exakt helat iden så är inte klar än.då har det ändå gått elva timmar. Är nog inte så bra på att tvätta ändå även om jag alltid har sagt att det är min grej. Kan ju dock skylla ifrån mig så känns helt ok ändå.

Sen har jag tränat damerna i innebandy och sen tränade jag själv innebandy och tog mig en tur runt Finnhyttan efter det. Var hur mörkt som helst så skulle ni vilja se en som är snabbare än Bolt så hoppades jag att ni var någonstans längs vägen. Jag bara löpte. Fruktansvärt rädd. För tankarna gick ju som sådana att om något monster (läs Svetlana) kommer, vad ska jag göra då? Alla krafter gick ju åt alla hålla sig uppe så skulle ju inte direkt kunna springa därifrån. Man mot björn? Där hade jag inte heller haft en chans för att mina biceps ser ut som två sendrag. Men som tur höll jag farten ända hem så var bara att låsa dörren och lägga sig i fosterställning.

Nu ska jag nog ta och titta på ännu ett avsnitt av HIMYM. Strålande.

//Jonas


Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Du har väl inte missat min nya blogg? Där kommer jag att fortsätta visa mina bilder och allt annat smått och gott.

Välkommen in på en titt :)

2009-08-27 @ 14:32:49
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0