Kom tillbaka, allt är förlåtet!

Johan, vart är du? Varför skriver du inget? Ähh, han har säkert något att göra nu så därför skriver han inget i bloggen. Skulle tro att det var så enkelt. Detta kan även tyda på att jag och Victor är rädda för att blogga så vi hoppas Klot kan börja blogga så han räddar oss. Så vi slipper skriva mer pinsamheter.

Spelade tv-spel med Victor igår. Vi spelade Fifa och det sakll poängteras igen (skrev om detta förut) att karln är otroligt dålig att göra mål. Det är helt vansinnigt. Sak samma. Vi spelade en turnering i samma lag. Vad gör karln? Vad gör karln?? Han bara öser in mål. Han gör mål på ALLT. Man slog inlägg, var han där på volley. Man passar, han bryter förbi och skjuter stenhårt vid första stolpen. Kanske inte låter märkvärdigt men det skall sägas att om man håller in knappen R1 så kan man göra "fuskmål". Spelaren placerar då in bollen. Men inte Victor. Han bara dunkar. Sak samma. Vi överträffar oss själva nå oerhört. Förvånad som tusan är jag. Då kommer finalen. Allt går fel. Då visar Victor sitt sanna jag. Vi spelar så katastrofalt dåligt. Victor kommer förbi, kommer fri, jag blir så nervös så jag ställer mig, han lägger över bollen på högerfoten, hinner inte ens ladda innan backen kommer bakifrån och bryter. Då var den dagen förstörd. Att gå från stjärna till sig själv igen kunde gå sådär snabbt hade jag ingen aning om.
Lite som Dyngsmäll, fast åt fel håll.

Vi ska dra och spela match idag. GSBK borta. Skönt att man slipper åka så långt. Hur det går? Absolut ingen aning. Dock stryk med 0-3 hemma. Men vi är optimistiska och säger 0-7 idag då?

"Kvinnor.... Kvinnor...... Var är paddeln Sune?"

//Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0