Inlägg från båten!

Sitter ute på böljan blå för tillfället och kommer faktiskt göra det bra många dagar till.sitter faktiskt och kör nu. Kaj Kapten var tvungen att gå och vila huvet. Det vart ganska hårt igår. Hittade bästa ön att stanna på iallafall. Kom in till ön tio kanske och började med maten direkt. 20 minuter kanske sen kom en gubbe och frågade om vi ville basta i deras nybyggda vedeldade bastu. Och självklart gjorde vi det. Underbart skönt var det. Senare gick vi upp på berget och satte oss med gitarr och dagspel och spelade för dom och Svetlana gjorde succé utanför Eskilstuna också!

Nu är vi på väg mot södertälje och hoppas hinna dit idag men vi har nog helt klar en 8-10 timmar framför oss! Vädret är underbart och mitt lov har bara blivit bättre och bättre. Nu njuter jag!

Såg dunkens försök på en låt där. Lite skrattretande. Ganska bra faktiskt men inget i texten stämde så därför ger jag låten -7. Dyngsmäll har iallafall lite eller en hel del sanning i texterna. Är det lillis på gura i ditt band så kommer jag lätt och kollar på ditt första och sista gig=).

Nej vi hörs senare.
Puss från klot på sjön!
//JOAN KLOT ERICSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0