Ingen annan.

Eftersom ingen annan bloggar får man väl göra ett tappert försök då.

Detta med att ha en blogg är fan inte så roligt alltså. Alltför ofta har man absolut inget kul att skriva och när man väl har det är det inte roligt iallafall. Så kommer jag göra ett tappert försök att ändra på det? Troligtvis inte. Så nu ska jag skriva om hur rolig min dag har varit.

Vaknade klockan halv fem imorse, Var så jävla glad att jag fick sova mera. Klockan ringde sen och jag satt mig på sängkanten med vänsterhand mot pannan och skakade på huvudet. Helvete vad trött jag var. Kommer till jobbet. Fryser så in i helvete och det blir ju inte bättre av att stå i mjölkkylen. Dagen flyter på och klockan blir 17 och jag drar upp till syrran för vi ska ha Dyngsmälls möte. Vi skulle haft den igår egentligen men slöa som vi är så struntade vi i det. Det vi kom fram till var absolut ingenting. KJ, vart är du? Kom tillbaka, allt är förlåtet. Ungefär. Men var väl kul iallfall på vårat möte. Sen tränade jag och mjölksyran spred sig i benen så var ju as drygt exakt hela tiden. Sen hem och duscha och sen blev det bloggen.

Så. Exakt hur intressant och kul var det där? Skulle chansa på absolut ingenting. Men tydligen är det ju detta blogga går ut på. Sjukt egentligen.

Jaja, hoppas vi kan släppa någon ny låt snart iallafall. Geniet Victor briljerar fortfarande kan jag faktiskt meddela.
Möte imorn igen med Dyngsmäll. Ska göra ett tappert försök att göra något vettigt så vi är förberedda inför lördagen. Men vi får väl se hur det blir med det.

Blogga lugnt, era jävla tomtar.
//Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0