Inför lördagen.

Skulle haft möte idag igen. Blev inget av det. Fast det kunde man ju räkna ut så känns inte som en större skräll. Dock har det blivit mer gjort idag än om vi skulle ha träffats. Kan påpeka att jag inte gjort någonting förutom lagt till ett ord och sen sagt ja, typ. Så det är ju positivt att vi kommit någonstans. Dock en del kvar att göra men det hinner vi nog med utan problem. Loel.

Träning sen idag. Skulle bli lugnt och massa spel. Känns ju som att om jag och Den Onde blir i samma lag kan det ju blir ett par mål i arslet på dom andra.

Till helgen blir det åka av iallafall. Kommer ha fullt upp hela fredagen och hela lördagen. Fredagen ska vi upp till stugan och förbereda så mycket som möjligt och sen på kvällen ska vi repa. Sen match lördag morgon klockan elva hemma mot Lindesberg och sen ska vi upp med alla grejer till stugan. Sen kommer det bli full fart in på småtimmarna skulle jag tro om nu inte Victor gör en repris från förra gången vi var där. Han försvann runt klockan 22 och sen såg vi han inte förrens dagen efter.

So long, fuckers.
//Jonas

Kommentarer
Postat av: Plastic mama

En liten korrigering bara. Det heter sedan, honom och förrän....

Och så en fråga:

- När tänker ni repa på Fredag?.....

Jag tror att de flesta reptiderna är uppbokade redan..... av någon som är större o starkare o som inte heter burken längre! asgarv

Äh, skät o sido! Det blir nog bra. Puss på dig!

2009-08-12 @ 02:51:02
Postat av: Anonym

*skämt

2009-08-12 @ 02:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0