Hej igen!

Jaa nu var det fan ett bra tag sen jag skrev. Har haft fullt upp tror jag... Eller jag vet faktiskt inte, jag har börjat skolan igen så nu suger det mesta för tillfället. Jag väntar helt enkelt bara på bättre tider nu. Men nu mår jag jävligt bra för helgen är ju inte slut än.

Spelade med klotjohanz på 50års kalas igår, Gick jävligt bra faktiskt! Var bara så sjukt trött efter giget. Börja med att köra musikquiz runt 20 tiden själv sen började vi väl spela runt 23 och spelade non stop i två timmar. Det tog hårt på rösten och allt jag ägde tror jag. Han fan inte ens dricka en droppe mellan låtarna. Är jävligt nöjd iallafall. Gick och la mig ganska tidigt också.. imorse...

En ganska rolig grej som hände i Torsdags var att jag sprang i kalsonger på stora scenen på Gröna lund. Och det var inte av någon slump utan för att Johan Palm hade sin avslutnings konsert på sommar turnén där och jag sprang runt med massa skyltar och helt enkelt värmde upp publiken. Undra vad flickorna tänkte när dom ropade ut " Och här kommer JOHAN PALM" och så kom jag ut i kalsonger. Dom skrek iallafall, men om det var för lycka eller förbannelse vet jag inte men skulle gissa på att dom tyckte att jag var ganska ful. Jag fick några fans iallafall. Det var faktiskt en tjej som kom fram till mig innan konserten och frågade om det var jag som är Klotjohan och att hon tyckte det var coolt att jag spelade dragspel. Det var till och med en som tyckte att jag var coolast av mina bröder. Jag frågade varför. " Jo för att du har det coolaste jobbet"! Vilket jobb? Jo men att springa runt i kalsonger.

Har köpt lite nya kläder... Fula som fan faktiskt... Skulle behöva en ny hatt också..
Ska väl försöka skriva lite oftare nu iallafall..

//KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0