Fredag!

Nu var det Fredag då. Ganska fullspeckad dag faktiskt! Gårdagen blev ganska lugn men Dyngsmäll kom fram till lite iaf. Vi håller på att skriva lite manus till den första och största showen. 

Nu ska jag ner till vårdcentralen för dom ska tydligen ha lite mer blod av mig. Efter det ska jag hem en sväng och packa in lite grejer i Kajs bil för att sen åka ner till båten utanför Örebro och packa in det och vi ska även hinna handla både mat och andra saker. Sen åker vi hemåt igen för jag ska spela på ett 25 års kalas ikväll. Och sen drar väl jag och Kaj ner till båten inatt eller tidigt imorgon bitti och börjar våran lilla resa mot mälaren!

Vi hörs senare!
//KLOTJOHAN

Jonas 6/8-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0