Engelska

är ett språk som gör det mycket enklare att kommunicera med folk från andra län eller länder. Jag är sjukt dålig på engelska har jag kommit fram till. Jag förstår vad folk säger och jag vet vad jag ska säga men lyckas alltid lägga orden i fel ordning och få nån helt annan mening än det jag försökt säga ifrån början. Jag är även sjukt dålig på att förstå våra gran länders språk. Norge och Danmark! Jag är dålig på att förstå Norska och då ska vi inte ens snacka om hur dålig jag är på att förstå Danska. Jag förstår fan Rysska bätttre än Danska.

Att jag kommer vara ungefär 40 Cm längre runt midjan när jag kommer hem är ingen lögn. Faktiskt jävligt sant. Sitter i den där jävla kiosken som en liten barnunge och bara trycker i mig godis. Det går fan inte att stoppa mig. Om kiosken kommer att gå i konkurs i år? Helt klart! Att anställa mig var typ det dumaste dom kunnat gjort. Fast jag betalar ju fan för det jag tar så föresten så är det ju jag som får dom att gå runt. Fan, Jag måste sluta äta godis. Jag slutar fan nu på stört!

Fick samtal ifrån far idag som sa att dom ringt från sjukan igen och behöver ta ännu mer blod ifrån mig så jag måste dra mig hem till Kopparberg på Torsdag kväll redan. Missar med andra ord en hel dags jobb och alltså om jag talar klar språk ungefär två plattor dansk fadol!

Imorgon blir en bra dag. Upp och jobba vid 10 och jobba till 18 sen ska jag in till Rättvik och framföra "Svetlana" live en gång till. Klockan 20 på Jöns Andersgården! Ska försöka sätta den ännu bättre den här gången och förhoppningsvis så kanske det är någon som har en kamera som kan filma det så jag kan dokumäntera det senare.

Någon kommenterade tidigare och frågade om vi har spelat länge. Nja vi startade Dyngsmäll typ den 20 Juni 2009. Så att så jävla länge har vi väl inte hållt på! Hoppas ni haft en bra dag och att ni lyssnat in er på Dyngsmäll!
Vi får la höras senare. Ha en skön Måndagskväll!

//KJ


Jag och Mr Hitler

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha snygg bild :P XD!

2009-08-03 @ 20:37:34
URL: http://maddemoe.blogg.se/
Postat av: Martina

hahaha, jag måste ba säga att jag absolut gillar namnet! XD

2009-08-03 @ 20:39:26
URL: http://knuffasinte.blogg.se/
Postat av: LINNEA

SV: åh riktigt bra ju! (y) hur äre med dig/er?

<3

2009-08-03 @ 21:52:36
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag kan inte bestämma mig ifall jag ska köpa en tröja på JC, så du får gärna svara på min blogg, kram!

2009-08-03 @ 22:04:07
URL: http://littlesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0