Båttur

Tåg en båttur för nån timme sen. Laddar in för min och Kaj båtsemester nästa vecka. Jag och storbonden jag bor hos tog båten från Tällberg och in till Leksand en sväng och checkade lägget. Siljan är helt okej men jag ser fram emot Mälaren!

Idag var det ganska kul att jobba faktiskt för det hände ganska mycket. Sålde glass får 3000 iallafall så man plockade upp ett par glassar idag. Sen kom det några små flickor som har fått reda på att jag är bror till Mats som spelar trummor i Johan Palms band och det var jätte ballt. Dom ville först att jag skulle fixa johans Autograf men det kunde jag inte sa jag och då ville dom ha min? innan dom ens har hört Dyngsmäll. Men jag är jag ganska snygg. Fast dom han ju aldrig ens se mig naken. Jag fattar ingenting faktiskt. Nya tag imorgon iallafall. Och morgondagen känns bra för att det är sista jobb dagen det här året hade jag tänkt. Och imorn kväll blir det dyngträff och en kall jävel!

Hoppas ni haft en bra dag och ser fram emot morgon dagen!
Kör försiktigt!
//KJ

Kommentarer
Postat av: LIENE

mysigt med båttur:)

2009-08-06 @ 23:45:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0