Äntligen Fredag.

Riktigt skönt. Ledig imorn iallfall. Ska bli skönt att få sova lite. Men om jag känner mig själv rätt, vilket jag tror jag gör, så vaknar jag säkerligen innan klockan åtta imorn. Blir en lugn kväll hos Victor idag. Kommer bli skönt. FJ hänger också på. Kommer bli skit bra det där.

Klot hade spelning idag. Vilken jävla tönt. När ska han lägga ner sitt liv egentligen och köra stenhårt på Dyngsmäll?

Men du Victor. "Ursäkta för dåligt bloggande. Upptagen med både det ena och det andra.". Vad har du gjort? En annan har ju så jävla mycket och göra. Intressant liv som fan. Dock framgår det ju tyvärr inte i bloggen.

Nej nu ska jag ta och röra lite på mig innan jag säckar ihop totalt.

//Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0