Airzooka.

Någon som har talas om det? Det är en sån jävla cool uppfinning. Det ser ur som en papperkorg med ett handtag, ungefär. Sen är det plast också. Men sak samma. Det är en sak som är exakt som det låter. Man skjuter helt enkelt luft. En boll av luft. Jäkligt underskattad uppfinning. Det stog på förpackningen att den skulle kunna skjuta upp till hela sex meter. Enligt mina och Victors undersökningar räckte denna grej upp till minst femton meter. Tog den längsta och rakaste sträckan i hans hus. Nästan så karln blåste armen av mig.
Detta är en sak ni måste prova.

Jobb idag och sen träning. Nu ska jag göra en bakåtvolt in i duschen och sen ska jag ta och kolla på nån film tror jag.

Hoppas ni sover dåligt inatt!
//Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0